Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 12 februari 2012

Vill så mkt mer!

Första dagen i backen avklarad.. -21 grader å sol på förmiddagen och mkt varmare på eftermiddagen. Skönt!

Positivt: det fantastiska vädret
Negativt: min dåliga kropp :(

Fick så jävla ont i ryggen när jag försökte åka på som förra året. Helt gråtfärdig i backen :( så vi får se hur det går imorn i skidskolan.. Just nu känns det som jag måste byta ner till en lägre nivå för att min rygg inte tillåter mig att hålla farten.. knäckande!

Mange tycker synd om mig å säger att han ser på mig hur mkt jag kämpar.. Men jag tror inte någon kan förstå som verkligen inte har samma problem.. Jag hade velat få honom att känna hur mina krämpor känns, få vara i min kropp i en timme.. För det e inte lätt.. Att ha konstant smärta, dygnet runt, men acceptera det och välja att leva på sitt liv som vanligt ändå.. Livet blir dock inte som vanligt.. Man blir begränsad, som idag.. I HATE IT!!

Jag har vant mig vid daglig smärta. Men jag kan lova att om någon annan utan krämpor skulle få mina i en timme, så skulle de säkerligen inte ens ta sig ur sängen. För det är en av de mest smärtfyllda rörelserna på dagen.. Fast ingen höjdare att ligga kvar i sängen, för det gör ju oxå ont..

Förlåt, inget roligt inlägg idag. Ibland känns livet orättvist, samtidigt som jag vet att många har det mkt värre..


1 kommentar:

  1. Hjärtat mitt, hoppas du kan få njuta lite av din semester i alla fall - förstår att det inte alls är kul med din smärta i ryggen. Hoppas det bli några sköna dagar i backen i alla fall. Kram på dig

    SvaraRadera