Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 23 februari 2012

Jack

Känner ett härligt lugn i kroppen.. tack vare en mysig kväll i stallet hos Jack. Han e fortfarande inte bättre i benet så det e ju inte kul, men det är så himla mysigt att komma dit å pyssla. Avslappnande!

Tittar på PLUS just nu och tycker de tar upp en väldigt intressant sak. Det orangea kuvertet! Deras sammanfattning av undersökningen var att OM man tycker det är kul att vara aktiv med att byta fonder och aktier så ska man engagera sig i det men om man inte tycker sånt är kul så ska man inte lägga ner tid på det orangea kuvertet för det ger inte så mkt extra.. MKT intressant!!! Nrär det där kuvertet dimper ner så brukar ju många känna att man borde ta tag i det men att det känns jobbigt... Men nu vet vi att det e bara att skita i det ;D

Det viktigaste va tjänstepensionen, dvs att man jobbat och har ett jobb som man trivs med så man håller sig frisk och kan jobba länge! Vettigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar