Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 9 februari 2012

kalas

hemma från mammas kalas.. MUMS så gott det va med italiensk buffé och sen en trippelchokladtårta! smaskens ;D Och mamma va sååå fin som vanligt, ser ut som 50 fast det va hennes 65-årsdag.. älskade mamma!!

En rätt hektisk dag i övrigt.. som vanligt när man ska gå på ledighet så vill man ju få klart allt så man kan slappna av... men varken jag eller Mange hann få klart allt.. vi får ta å koppla bort det ändå å så får vi ta nya tag efter resan.. puh!

Mannen sitter å försöker fixa med sin iphone som börjat bråka idag... han har laddat ner spotify och sånt tidigare och tänkte lyssna på musik på bussen, men nu vill spotify m.m. inte funka..  lagom inför resan.. suck!  Jag har iaf en MP3 att använda :) En ny söt rosa sak som jag köpte billigt på Let's Deal eller Groupon. Bytte hörlurarna bara för de va kassa, men nu funkar allt super! och så ska jag ha franskaboken och en annan bok med mig så har jag lite att läsa och koppla av med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar