Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 19 februari 2012

Home sweet home!

Nu e vi hemma i vår mysiga lägenhet i Malmö igen och det känns skönt! Bussresan gick bra ("bara" 24 h) men oj så skönt att lägga sig i sin egen säng igen.. man glömmer lätt hur bra man har det här hemma.

Resan har varit super trots all klagande om min rygg. Men det har varit intensiva dagar med folk runt sig nästan hela tiden. Även om jag har haft kul  och verkligen uppskattar dem som vi reste med så är det skönt att få vara lite mer själva nu ;)

Imorn blir det en fullspäckad dag. Sjukgymnastik kl 7, jobba 9-17, 1 timmes pedikyr kl 17 och sen dansträning kl 19 :) och resten av veckan är redan ganska fullspäckad också.. träffa en kompis på tisdag, franskalektion på onsdag, stallet på torsdag, träffa kompis på fredag och i helgen blir det stallet båda dagar samt en fölsedagsfest på lördagkväll.. Puh! Har inga problem att sysselsätta mig iaf ;)

kram på er och ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar