Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 16 februari 2012

Enjoying life

Sitter med en varm choklad på terassen med utsikt över backen, lyssnar på musik, solar ansiktet å njuter. Får ju njuta av det jag kan..

Det va så kul att åk skidor på förmiddagen idag.. Vi åkte i skogen, i halfpipe och massa annat skoj, men efter 3,5 h så kunde jag knappt stå upp så ont det gjorde ryggen.. Min supersnälla skidlärare hjälpte mig att stretcha ut ryggen lite så jag kunde ta mig ner sista biten.

Så jag skippar eftermiddagsåket å njuter här istället. För detta är ju oxå njutning. Det e inte ofta man kan sitta med denna fina utsikt, känna solens hetta i ansiktet, och bara slappna av till favoritmusiken i hörlurarna <3 och sp lite underhållning eftersom det ligger en nybörjarbacke rakt fram ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar