Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 17 februari 2012

Nästsista dagen.. Blev bara (3h) för mig idag igen, sen högg det som knivar i ryggen :( men det va bra åk så jag e ganska nöjd. Imorn åker vi hem på eftermiddagen så vi hinner med lite åk på förmiddagen så då ska jag å mannen min passa på att åka lite tillsammans :) ska bli kul att se hur duktig han har blivit.

Har spenderat eftermiddagen i solen på terassen idag igen och det är sååå varmt så man kan sitta i linne! Underbart :) misstänker dock att jag har bränt mig lite i ansiktet..

Igår på afterskin så fick jag ett skamligt förslag när jag skulle köpa en öl. Bartendern pekade på en skylt å s att om jag flashade brösten så fick jag ölen gratis.. "så billig e jag inte" sa jag ;) ha ha... Låter mer som en fjortisgrej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar