Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 22 februari 2012

sushidejt och tunga tankar

Har haft en supermysig middagsdejt med min underbara vän Isabelle! Vi lärde känna varandra när jag gick i mellanstadiet så det e snart 20 år sen!! tiden går fort när man har roligt ;) Och underbart nog så har vi väldigt roligt när vi ses, det e svårt att inte skratta så man kiknar när Isabelle är med. Hon lyser upp rummet <3 och humöret!!

Humöret för övrigt är fortfarande ganska bra 90 % av tiden men det tryter mer och mer.. det börjar bli jobbigt med ryggen.. för nu känns den sämre igen, lika dålig som på skidresan ( det va bättre i söndags/måndags).. tänker inte så mkt på det på jobbet men både när jag promenerar till jobbet och framförallt när jag går hem från jobbet så får jag så ont.. och inte bara i ländryggen som innan utan det är en ny smärta i höften som kommit senaste veckorna som bara blir värre :( jobbigt att gå och stå.. jag och Isabelle pratade länge om det ikväll och kom fram till att jag måste ta och kolla upp min kropp.. för jag börjar undra om höften å ryggsmärtan hör ihop? jag har ju nämligen ont i fotleder, knä, axlar och handleder också... och det har jag alltid till å från.. men jag har bara accepterat att det är så.. När jag började berätta alla krämpor för Isabelle så börjad ehon rabbla olika sjukdomar som det skulle kunna va.. och om det inte är dem så kan det va nåt annat.. jag har ju en mamma som har en kropp som inte håller för mkt längre som ätit smärtstillande i många herrans år.. jag tar ju inte ens panodil för min smärta.. kanske har ärvt hennes sjukdom..

Som sagt så är det lika bra att kolla upp om det är någon sjukdom som man kan ta medicin för eller om jag bara får gilla läget.. bra att veta.. men dystra tankar oavsett.. Vill orka så mkt mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar