Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 18 december 2011

Nu är det jul igen!

Sitter på tåget mellan Borlänge-Arlanda för att sen ta flyget hem t Malmö. Vi har haft en fantastisk helg med mkt nostalgi för min del. Har träffat gamla fina vänner som jag inte sett på flera år och jag blir tårögd bara jag tänker på dem.. fina vänner som även om vi inte pratat på år så e det som vanligt, som om det va igår vi sågs. Enda skillnaden är att typ alla har barn så istället för allt snack om vem som va fullast förra helgen så jämfördes det vem som sover minst om nätterna ;) jag tyckte faktiskt det va mysigt.. fortfarande samma personligheter, bara annat ämne på snacket...

Det va underbart att träffa dem men oj vad jag kommer sakna dem mer nu :( känns i hjärtat!

Det va väldigt kul att Mange fick se mitt andra hem, träffa mina vänner och höra alla galna historier som kom fram ;)

Marias 30års fest va supertrevlig med god mat och bra folk. Längtar tills Maria flyttar ner t Malmö igen (slutet av januari).

Julkänslorna är på topp tack vare all snö som fallit idag, tjockt med snö.. har jazzig julmusik i hörlurarna och känner i hela kroppen att nu är det jul! Lycka!

Kram på er kära vänner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar