Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 15 december 2011

känsliga läsare varnas..

Skrivet torsdag 15 dec. Blä, jag känner mig stressad och har vaknade med en migrän imorse, och den har gnagt i huvudet på mig hela dagen! Ända sen vi kom hem från resan har det varit halvt hysteriskt.. jag hinner inte träffa min darling, massor att göra, lägenheten är kaos, har inte handlat någon julklapp än och kommer inte hinna förrän nästa vecka, hade velat spendera massa tid i stallet men hinner inte och till på köpet så är min mage kaiko... ont ont ont och jag gör nr 2 typ 5 gånger om dagen och vissa gånger bara rinner det ur mig.. BLÄ BLÄ BLÄ!!!

Imorgon flyger vi upp till Borlänge på eftermiddagen efter jobb. Det ska bli så kul att hälsa på de gamla vännerna. Jag har ju bott några år i borlänge då jag pluggade. Nu åker vi upp för att fira fina Marias 30-årsdag. Looking forward to it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar