Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 15 december 2011

Borlänge!!

Skrivet torsdag 15 dec Inte fått gjort så mkt ikväll men en del.. disken får stå över helgen helt enkelt!

En ganska bra diagnos på fina Jack, kotledsinflammation, så det blir vila med promenader ett tag sen kan han komma igång igen. Skönt!! Älskade Jack!!

Nu blir det inte mer bloggat förrän efter helgen. Imorn e det jobb fram till tre, sen flyger vi till Borlänge. Imornkväll ska vi ut och äta med fina Sara, Jonte och Karin. Söta gamla vänner!! På lördag blir det sightseeing och på kvällen 30årsfest för fina Maria, plus att vi kommer bo hos snälla Stina och Anders. Söndag blir bakisdag och hemresa. Hemma vid nio på kvällen och då blir det bara sovdags och sen är det ny vecka igen!!

ha en bra helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar