Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 12 december 2011

Bröllopsfesten

I lördags hade vi en underbar kväll. Våra närmsta 50 kom till Stadionbaren där vi åt, drack och dansade. Kvällen fylldes av så många fina tal, tårarna rann flera gånger! Känner mig lyckligt lottad med så fina vänner och släktingar <3

Vi höll igång tills kl 3 på lokalen, sen var vi 7 personer som fortsatte hemma hos oss till kl 8 på morgonen. Det va jättekul men nu är jag ju helt fel på det med tiden igen, så inatt vaknade vi kl 2 och kände oss utvilade.. lyckades slumra lite till men gav upp vid kl 5 och gick upp. Typiskt.. och idag ska vi ha verksamhetsplanering med jobb hela kvällen så lär inte komma hem förrän tidigast kl 22... :(

Jag brukar förresten aldrig ha högklackat, men gjorde ett undantag denna kväll. Kan ni fatta att jag sprang runt i dessa nästan hela kvällen , t o m dansade i dem. Jag trodde aldrig det skulle gå ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar