Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 27 december 2011

I gotta feeling...

åh en sån bra dag jag haft idag! lunchade med bästa Amelie på Rose Garden (sushi och thaimat) - MUMS! Men oooj så mätt man blev.. ha ha, lika bra att passa på när magen ändå är uttänjd efter all julmat.. ha ha.. Mysigt med lite tjejsnack, måste se till att göra det oftare!

Jobbade över lite och sen åkte jag till stallet där det nästan va tomt. Jacks box hade väldigt mkt spån och det mesta var sjukt smutsigt så jag mockade i drygt 30 min och tömde hela 3 fulla skottkärror. Kändes bra att tunna ner bädden lite och fylla på med ny ren spån. Tänk att en sån grej kan vara tillfredsställande :) Sen så gjorde jag i ordning Jackepack och så va det dags att RIDA! Benet verkar bättre så nu e det slut på promenaderna och dags att komma upp i sadeln igen. Vi va ensamma i ridhuset och det va så mysigt. Jag satte på radion och där va så bra musik så jag sjöng konstant i 30 minuter medan vi skrittade runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar