Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 8 december 2011

In my dreams..

Jag önskar att jag hade mer fritid och mer pengar.. Har möjlighet att få en häst på heltid men vet inte hur jag skulle kunna få ihop det :( Tidsmässigt så hade det inneburit att jag skulle prioritera bort mitt sociala liv, inte hinna med vännerna och det är inte ett alternativ.. ekonomiskt innebär det att pengar som jag skulle lägga på hussparande skulle gå till stallet istället.. och jag längtar så efter ett eget hus.

jag älskar att åka till stallet men 2-3 dagar per vecka är alldeles lagom för min del.

Drömmen vore att jobba kanske 60 % men ha en lön på 5000 kr mer per månad än vad jag har nu.. in my dreams ;)

Vet inte om det är allt funderande eller om det är jetlag men jag kan inte somna.. sjukt med tanke på att jag bara sov 4 h inatt och har jobbat hela dagen.. Nu blir det en sömntablett så ska vi se om det går bättre..

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar