Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 22 december 2011

Julgodis 2

Sitter med en ordentlig huvudvärk i soffan och ser på en jättefin kärleksfilm, "Definitely Mabe". Borde gå och lägga mig men kan inte slita mig.. (nu e det reklampaus) Jag älskar såna där riktiga Hollywood kärleksfilmer där man kan lista ut slutet redan i början, och jag gråter jämt.. blödig!

Har precis bakat omgång två av julgodis. Iförrgår gjorde ju jag och Sofie Leilas Rocky Road och ikväll har jag gjort nougat/mandelmasse-rullar doppade i choklad och med vit choklad ringlad över.. Se bilden..

De kanske inte e jättesnygga men när man skivat upp dem blir de fina och de e framförallt sjukt goda!! ;D har inte smakat dessa men jag brukar göra dem varje jul och de e alltid MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar