Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 14 december 2011

Älskade Jack

Jack är skadad :( i fredags när jag skulle rida så va jag så trött av tidsomställningen så efter att jag hade skrittat i 10-15 minuter så tog jag av sadeln och tränset och släppte honom i ridhuset. Han va pigg och travade runt så fint. Sen i galoppen så busade han och bockade och han måste ha trampat fel då.. för nästa morgon var hans ena bakben tjockt och han va halt. Han ska röntgas imorn, så då vet vi..
Jag har så dåligt samvete.. hade jag inte släppt honom så hade det förmodligen inte hänt.. det kan saklart hända i hagen, när man rider ja när som helst, men nu hände det när jag hade honom.. fina fina jack! Isabelle som äger honom har sagt flera gånger att det inte är mitt fel, att det kunde hända när som och vem som, att hon oxå brukar släppa honom så det va bara ren otur:. Tacksam att hon känner så..

Imorgon kommer iaf domen.. håll tummarna att det blir bästa möjliga diagnos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar