Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 8 december 2011

Jetlag

Flygresan hem började inte bra.. flyget skulle ha gått kl 23 Fiji-tid men blev 6 h försenat.. förutom att det inte e så kul att spendera natten på en flygplats så kändes det rörigt eftersom vi därmed skulle missa båda vara anslutningsflyg i LA och London. Men flygbolaget bokade om allt väldigt bra med korta mellanlandningstider så i slutändan kom vi hem bara 3 h senare än vad vi skulle kommit. Vi fick flyga med British Airways istället för Air New Zealand vilket var synd för ANZ va bättre.

Vi kom hem kl 21 och då kom bästa  grannen Sofie över en stund för att se bröllopsfotona. Hon hade köpt och ställt in fina rosor från henne och två vänner till i vår lght som grattis till bröllopet. Mys!

Jag trodde jag skulle sova som en stock men det är väl detta som kallas jetlag.. lyckades inte somna förrän vid midnatt och vaknade pigg redan kl 4.. låg å vred mig i två timmar, sen gav vi båda upp och gick å la oss i soffan framfor tv:n.

Vi har ju inte julpyntat än och det känns overkligt att det e bara drygt 2 veckor t jul så Min gulliga man gick till bageriet kl 7 å handlade lussebullar som vi mumsat i oss :) så lite julstämning blev det! Ska se om vi orkar pynta ikväll.

Idag blir en tuff dag för nu måste jag fixa mig och gå till jobb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar