Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 26 december 2011

Annandagen

Ojoj, en sån mysig julhelg! Precis hemkomna efter 3 dagar hos mina föräldrar. Massa god mat, julgodis, snaps och mys med familjen. Fick biljetter till konsert med COLDPLAY i julklapp av min älskade!! Såå glad!!

Idag hängde min systerdotter med till stallet för att ta hand om jack. Hon rider så hon e ganska van, men jag tycker att hon e cool när hon som e så liten spatserar runt med store Jack. Men han tycker så mkt om henne och går och luktar på hennes hår hela tiden.. undrar varför? :)

Nu ska vi strax på julmiddag nr 3, hos Manges moster m familj. Puh, fortfarande mätt efter all julmat... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar