Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 8 december 2011

back to reality

Dagen har gått förånansvärt bra idag, trodde aldrig det skulle kännas så ok att jobba med så lite sömn i ryggen. Det va faktiskt mysigt att komma dit, prata med alla och sätta igång med lite hjärnaktivitet igen. Min älskade är ledig resten av veckan också så han va hemma och städade, tvättade och packade upp, guld värt!!

Kände mig pigg fram tills en timme efter lunch. Då kände jag huvudvärk på gång, trött i ögonen och skakig i kroppen så jag gick och köpte en japp och en redbull. Det gjorde susen så jag höll ut ända till halv sex.

Jag (och Magnus) fick ett jättefint set med två ugnsformar/uppläggningsformar (en mindre och en större) av märket Le Creuset av mina kollegor. De är så fina i orangerött. Fina kollegor man har!!

(inte exakt samma men liknande)



Nu e klockan åtta och jag e så trött men har bestämt mig för att hålla mig vaken till kl nio.. pallar inte vakna kl 4 en natt till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar