Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 13 november 2013

Utveckling

Min lille kille har blivit så självständig de senaste dagarna! Innan har han hela tiden velat ha mig/Mange bredvid sig när han leker men nu plötsligt så sitter han så fint själv å leker :) han satt även fint å lekte med Linnea (1,5 år) idag när vi hade finbesök. 

Najs att kunna sitta i de sköna fåtöljerna i lekrummet å övervaka leken ibland.. Fast det e rätt mysigt att sitta å leka med honom oxå.. Men nu på kvällskvisten när jag e trött i kroppen så e det rätt skönt att få sitta i en mjuk fåtölj! 

Jäklar vad han blivit bra på att resa sig upp... Å stå... Hjälmen är beställd så den kommer nästa vecka! Har jag berättat vad Bvc sa? Nackdelen med när de lär sig stå så här tidigt är att de inte lärt sig ta emot när de ramlar.. Det kommer runt 10 månader, dvs om 1-2 månader.. Så det e helt rätt att köpa hjälm! Har själv ansett att det är överdrivet förr.. Annat nu när man e där själv.. 

Å förresten kryper han normalt nu oxå.. Här händer grejer!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar