Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 23 november 2013

Sovpaus

Gissa om jag drömt om att baka tårta å paj inatt ;) 

Klockan e redan 11 å har knappt fått nåt gjort än trots att Ludde väckte oss kl 7... Hade lite mysfrukost å så smälte jag choklad å bredde ut över kladdkakorna (mums).. Å delade mina fyra tårtbottnar till 8 st.. Sen blev Luddis jättetrött igen så jag fick lägga mig med honom å försöka få honom att sova... Å där e jag nu.. 

Men men, man får prioritera å det känns viktigare att Ludde får hjälp att sova nu än att allt e klart i tid.. Ingen höjdare om han bara e gnällig när gästerna e här.. För  han kommer inte vilja sova när gästerna e här, det e alldeles för spännande.. Han vaknar ju typ aldrig så tidigt men hade oturligt nog bajsat å då e det ju inte så skönt att ligga kvar i sängen. Fullt förståeligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar