Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 26 november 2013

Insomnia

Ligger återigen i sängen med mina två grabbar som snarkar ikapp bredvid mig.. Har kommit in i nån konstig insomnia-period... Drygt som fan! 

Tankarna som snurrar just nu är att PÅ TORSDAG KOMMER NYASÄNGEN!!! De ringde idag :) Flera veckor tidigare än planerat. Yaaaaay! Ska bli sååå snyggt å skönt! 

Får la se om jag börjar sova bättre då igen. 

Ligger även å planerar maten till en bjudning vi ska ha snart. Glöggfest typ.. Bara en liten med typ de som hjälpte oss flytta. Ska göra massa god julinspirerad plockmat. I love it!! Å så glögg till det :) kul kul!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar