Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 9 november 2013

Tack Blondinbella

Jag måste erkänna att jag varit värdelös på att ta mig tid att leta upp fina amningskläder... Har den senaste månaden börjat läsa blondinbellas blogg igen och hon är ju gravid och ska ha barn när som helst.. Å hon har nu tipsat om massa bra amningskläder och framförallt det som jag nyss föll för.. Snygga amningsBHar!! Jag har bara svart å vitt från HM/Lindex å de e så fula å tråkiga!  8 månader har redan gått... Men jag tänker amma länge till och tänker ju skaffa fler barn som ska ammas. Så jag (eller kanske Mange...) ska välja ut nån riktigt snygg bh att beställa! :) återkommer med recension. 

Ni hittar de snygga amningsBHarna (å annat fint) på  http://glammom.se/amningsbhar/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar