Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 23 november 2013

Pics


Fölsegrisen å Luddis ovan

Den underbara körsbärstårtan nedan


Moi å Luddis - gillar ni nya frissan? Klippte lugg i onsdags :)



När jag såg denna bild kände jag att nu måste jag verkligen ta tag i vikten! OMG!!!


Sen ser jag denna bild å känner att jag kan äta tårta till frukost lunch och middag.... 


Luddis somnade i min famn trots att det va så hög ljudvolym att man knappt hörde vad man tänkte.. snacka om tröttis!


Pajerna blev supergoda, mkt beröm å det blev en hel över (4 gäster ställde in i sista minuten pga akut sjukhusbesök) , plus massa kycklingspett så det ser jag fram emot att äta sen igen. SKickade nästan alla tårtrester med pappa, men har en liten körsbärstårtbit kvar plus dajmkladdkakan som jag inte orkade smaka på innan. To die for tydligen enligt gästerna! Mumma!! sen får vi nog köra sockerfritt fram till jul!!! puh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar