Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 7 november 2013

Träning

Sitter i bilen med en sovande Luddi å laddar inför lönesamtal! Varit på babysim på förmiddagen, alltid lika kul :) 

Igårkväll fick jag hoppa upp på hästryggen igen! Ååhh så kul :) jättefint halvblod, 8 år med stora gångarter och supersnäll. Varje gång man haft ett uppehåll å börjar rida igen så blir man påmind om sån grymt bra träning ridning är! Kände värk i magmusklerna redan innan passet var slut!! Puh.. Var duktig å stretchade ordentligt efter så än så länge känns det inte alltför mkt träningsvärk.. Men det kanske kommer imorn.. Eller så hjälpte morgonens bad till att lindra. Ska hinna med en skön promenad idag tänkte jag.. Mjuka upp musklerna lite. Gött att få jobba kroppen iaf!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar