Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 21 november 2013

Chillin

Vi har städerskan här idag ( från Hemfrid). Så skönt att slippa städning, bara lite lättare städning mellan gångerna.. Men det är en skum känsla att ha någon som städar.. Inte vant mig.. Känner mig typ lite dum för att jag inte hjälper till.. Ha ha.. Försöker tänka att det e som om jag skulle känna mig dum på en restaurang för att jag inte dukar av å diskar.. Å så känner jag ju aldrig ;) 

I övrigt är jag väldigt trött idag.. Lille busungen vaknade kl 3 och 4 men jag fick honom att somna om båda gångerna.. Sen vaknade han vid 5 å ville ICKE sova mer... Han busade runt mellan Mange å mig i en timme, å när manges klocka ringde kl 6 så tog Mange med Luddi ner så jag fick sova lite till.. Vid 7 kom han upp å lämnade honom innan han stack till jobb å då va Ludde trött å somnade så vi sov en stund till.. Men upp vid 8 för att ta emot städerskan. 

På lördag fyller min darling år! 33 bast! Tiden går fort :) det blir lite kalas men annars lugnt. Kan behövas. Helgen därefter drar vi till Köpenhamn med goa E3 (Erica,Edvard och Edvin). Längtar! Då firar vi även 2årig bröllopsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar