Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 2 november 2013

Ramlandet...

Åhh jag vill vaddera hela Luddes rum.. Eller helst hela huset.. Eller kanske hela Ludde! :) Nu när han tar sig runt å ska ställa sig mot allt så innebär ju det oxå att han ramlar en hel del.. 

Jag har alltid tyckt det varit löjligt, men nu vill även jag köpa en sån där lära-gå-hjälm!!! 

Länk till hemsidan där man kan beställa nedan hjälm: http://www.klarali.n.nu/laragahjalm


Inte just det tyget jag vill ha (om vi nu ska köpa) , men ni ser iaf vad jag menar. Lixom en mjuk skumgummihjälm. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar