Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 5 november 2013

Jobba jobba jooobba

På torsdag är det dags för lönesamtal. Hur i hela fridens namn ska man kunna argumentera för löneökningen när man bara varit ledig? Kommer kännas märkligt! Men men, jag får göra mitt bästa. Ska läsa på lite om mina rättigheter å ladda upp :) 

Om 4 månader e jag tibax på jobb. DET känns oxå märkligt.. Och kul.. Verkligen kluvna känslor inför det. Har tänkt mkt på det nu i några dagar pga det stundande lönesamtalet.. Men idag bestämt mig för att efter torsdag så ska jag sluta tänka på vad som händer om 4 månader. 

Det gäller att leva här och nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar