Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 21 november 2013

Mys

En sån mysig kväll!! Mange e ute på galej med jobb så jag å Ludde har egenmys. Lekt å kramats å bakat (Ludde e väldigt fascinerad av elvispen). När han blev trött vid åtta så tog jag med datorn upp å så la vi oss i sängen å han ammades tills han somnade å jag tittade på greys Anatomy (3 avsnitt!). Mysigt att ligga bredvid honom å se på favoserien! 

Visst e han underbar :) 


Han sover ju i vår säng å det e lite trångt.. 160 cm bara.. Men det e så mysigt! Han äter knappt på natten längre men gillar vår närhet. Å det e mysigt för Mange som jobbar hela dagarna att få så mkt närhet som möjligt. 

Ska dock bli grymt skönt när nya sängen kommer.. 50 cm bredare!! Kommer om 4-5 veckor! Då kan man sträcka ut sig lite mer på bredden ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar