Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 19 november 2013

Min lille tuffing

Min lille Luddiluddär sjuk. Blev dunderförkyld i helgen :( snorig, hade feber första dagen, trött å en rälig hosta.. Första dagen ledde varje hostattack till kräk.. Nu e det mest bara långa jobbiga hostattacker som ger andnöd.. RS-virus tipsade någon om.. Tror inte det men vi får se hur det utvecklar sig.. Så det e mkt mys å närhet nu. 

Fast han har pigga busiga stunder oxå! Som fotot nedan. Han gillar inte vår nya smidiga dammsugare.. En sån där som e sladdlös som står i hörnet ni vet.. Idag siktade han in sig på den å knatade fram med sin gåstol.. Å började skälla på den.. Lät som om han utmanade den på duell! Typ "this house isn't big enough for both of us!" Ha ha ha.. Å när den då fegade ur å bara stod kvar så knatade han stolt därifrån som om han vann.. Han e cool min lille son :) 

1 kommentar:

  1. Hej,
    Elise har problem med falsk krupp. Tipset jag kan ge dig är att vädra ordentligt i sovrummet innan ni går och lägger. Alt (som vi gör när hon hostar som mest) sover med fönstret öppet. KAn tillägga att ajg sover med kläder på samt ett tjockt duntäcke. :)

    Vi ställde vagnen under fönstret och att man inte har sittdelen helt plant utan lite vinklad. Annars så brukar det också vara att de ska dricka mycket så att slemmet släpper man kan oxå ge dem nässpray det är avsvällande (är detta ett ord??)

    KRAM Jessica

    SvaraRadera