Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 1 februari 2014

Weekend

Igår var jag å Luddi på lekdejt hos Erica och lille Edvin. Supermysigt! 

Sen på kvällen lämnade jag man å barn för en riktig Girls night out! Jag å mammorna i föräldragruppen käkade tapas, drack vin å pratade... Å skrattade... Och överröstade typ alla på restaurangen ;) älskar dessa brudar!! 


Kom hem två inatt å sen vaknade Luddis typ sju... Fick sova en stund till men sen va det bara att pallra sig upp för frukostdejt med Petra. Mange skulle spela badminton som vanligt på lördagar så då mötte jag å Luddis upp Petra på espresso house. Mys! 

Sen tog vi en liten shoppingrunda å då somnade han i vagnen så jag promenerade runt i 1,5 h i stan. Foten känns äntligen bra igen :) yay! mysigt att hänga i stan! 

När vi kom hem så sov jag å Luddisen i tre timmar!! Sen har det varit full fart på honom hela kvällen ;) å den lille busungen har gömt tvkontrollen!! Grrrrr... Men hans leende gör att han kommer undan med vad som helst. 

Imorn blir det städning å laga nån god lunch. Min kusin å hennes familj kommer på besök :) sen blir det bio! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar