Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 20 februari 2014

Skönare att vara mesig

Jag e världens mes när det gäller mat... håller alltid stenhårt på bäst-före-datum och kan t o m ha svårt för mat som går ut samma dag... Mange är mkt mer.... liberal när det gäller sånt. Han tycker man kan äta å dricka saker bara det luktar gott..

Häromdagen så skulle jag laga mat... å hade en köttfärs som var en dag efter bäst-före-datum.. den såg fin ut å luktade normalt.. så jag tänkte att jag skulle va lite modig .. som Mange! NOT A GOOD IDEA! lagade färsen, åt till lunch.. å en stund senare när jag skulle åka hemifrån med Luddi.. så smärtade det till i magen å började bubbla... sen fick jag mig en riktig utrensning av kroppen! gick ju över lika snabbt så det var ju bra. Men detta bevisar ju bara att jag ska fortsätta som jag alltid gjort. Dvs fortsätta fega!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar