Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 13 februari 2014

Härlig vecka

Har haft en härlig vecka so far! Väldigt lugnt å skönt. I måndags var det besök på jobb följt av en promenad längs ribban med Josefin å lille Theo. När vi skiljdes åt så fortsatte jag promenera för att Luddi sov, å till slut hade vi promenerat i solen i 2,5 h! Gött :) då va klockan så mkt så vi tog ett ärende på emporia å hämtade sen upp Mange när han slutade. Sen kom vi hem till nystädat hus. Bra start på dagen. 

Tisdags hängde vi här hemma å lekte å promenerade. På kvällen skulle jag rida å Mange hade kvällsmöte så finaste Linda kom hit å passade Luddi. Han gav henne en utmaning men hon är så lugn å trygg så det klarade hon galant. Känns skönt för mig å Mange att känna oss trygga med att lämna Luddi. 
Det var för övrigt sjukt kul ridpass! Red pewii som jag aldrig ridit förut, å han hade inget träns med bett utan det var typ som att rida med ett rep runt halsen på honom. Tog en stund att hitta "knapparna" men sen gick det skitbra! Tränade på att flytta rumpan å framdelen å sen att gå på dubbla spår (typ öppna). Grymt impad över att han var så lydig så vi fick till det :) grymt skön galopp oxå! Ser fram emot att rida honom nästa gång igen! 

Igår var ännu en lugn hemmadag med mkt lek å bus. Ludwig har nu börjat sova en gång på dagen istället för två så han sover i 2,5-3 h i vagnen utanför köksfönstret. Underbart! På eftermiddagen kom min syster å umgicks. Hon sov över å hängde med på babysim idag. Kan inte fatta att det bara är två babysim kvar, sen börjar jag jobba å Mange tar över babysimmet. Det kommer jag sakna!! 

Imorn ska vi åka å bada i Landskrona med en kompis å hennes 1åriga dotter. Myspys! Sen e det alla hjärtansdag mys på kvällen :) 

Nu har vi precis varit å gungat. Lovely days! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar