Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 7 februari 2014

Glitter å glamour

Jag köpte ju en klänning idag... Som jag inte har en aning om när jag ska ha!? Ha ha.. 

Det är en PALJETTklänning med typ rosa å röda paljetter!!! Helt sjukt!! Jag kunde inte låta bli.. Den var så COOL! Jag älskar paljetter å extra kul i sån snygg färg. Men NÄR skulle jag ha den? Får nog ha en glitter å glamour-fest såfort jag gått ner i vikt tillräckligt för att komma i den.. Köpte ju såklart den i mindre storlek ;) 

Nån gång ska jag ha den iaf!! 

(Bild kommer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar