Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 26 februari 2014

Vår tappre lille krigare

Nu e det inte många dagar kvar tills jag börjar jobba igen. Luddisen blev sjuk i helgen så fick ställa in alla dejter jag tänkt sista veckan. Istället har vi myst hur mkt som helst. Nu han på bättring så det e ju tur.. Vi ska ju ha 1årskalas på lördag!! 

Stackars lille kämpen var vinglig pga feber i söndags å ramlade ovanligt mkt.. Å ramlade riktigt illa på soffbordet :( först såg han ut så här: 


Men dagen efter så hade det flyttat sig å blivit en riktig blåtira :( stackars liten! Men han e go å glad ändå. Vår tappre lille krigare! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar