Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 6 februari 2014

Chill

Känner mig fortfarande förbannad efter finalen igår.. Snacka om att jag har levt mig in i denna såpa ;) 

Idag blev en hemmadag för oss. Dåligt med sömn inatt för oss båda så vi har varit sega å sovit båda två mellan 12-15. Skönt! Blir inte mkt gjort idag här hemma, men ikväll ska vi hem till svägerskan å äta ärtsoppa. Klassiskt på en torsdag! :) 

Imorn har vi inget uppbokat å det känns skönt. Blir nog en sväng till center syd. Där e ett par butiker som ska stänga å har superrabatterade priser så tänkte se om jag hittar nåt trevligt. Behöver shoppa lite nytt att ha på jobbet. Men vill inte lägga allt för mkt pengar på det eftersom jag går ner i vikt å inte tänkt ha kläderna så länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar