Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 20 februari 2014

update

Gud vad fort veckan gått. Det har varit en bra vecka! Började ju med bad i Landskrona med några lovely mamas and babies från föräldragruppen. efter badet åkte vi alla hem till mig å fikade å barnen lekte. KUL!

Tisdagen spenderade jag med/hos mina föräldrar. Lyx att kunna hänga med dem sådär en hel dag.
Mamma å Luddi på lekplatsen :)

Igår skulle vi egentligen träffat några mammalediga vänner men barnen blev sjuka så vi ställde in. På eftermiddagen åkte jag in till stan för ett besök hos naprapaten och frisören. Försöker gå till naprapaten en gång i månaden i förebyggande syfte för att hålla koll på ryggen. Han "knäcker" inte den varje gång men känner igenom, trycker och stretchar. Känns bra och VIKTIGT med tanke på alla problem jag haft.

Blev inte helt nöjd hos frissan faktiskt.. men det blev lite missförstånd med tiden å jag orkade inte va jobbig... så jag ska känna efter nu å känns det inte rätt så får de fixa till det. Jag har ju typ halverat längden å det e snyggt :) Men hade egentligen tänkt mig ännu kortare och lite mer uppklippt.. tycker att håret känns lite tungt när det inte är uppklippt.. har ju så tjockt hår.. men jag avvaktar en vecka sen får vi se hur jag gör. SJUKT SKÖNT iaf att slippa det lååååånga långa håret!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar