Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 26 februari 2014

Njuter

Sitter på Espresso House på Malmö C med en kopp chailatte å njuter. Väldigt spontant och oplanerat, men missade tåget hem så har en stund att fördriva tiden. 


Har varit på ansiktsbehandling - uuuuunderbart! Måste göra det oftare. Men nästa onsdag blir det pedikyr. Looking forward to it. :) 

Det enda jag tycker är ett minus med behandlingarna är att de försöker sälja på en massa produkter. Jag gillar inte när nån gör så.. Tröttsamt! Jag vill själv få komma fram till att jag har ett behov å sen gå till någon å be om tips... När jag känner för det lixom.. Men jag förstår att de gör det såklart.. Money money money.. 

Köpte inga hudprodukter men däremot bad jag om hjälp att hitta rätt färg på deras mineralpuder å köpte ett sådant. Något jag tänkt på länge. Tänkte först köpa en pensel till men när jag fick veta att den kostade dubbelt så mkt som pudret så ångrade jag mig ;) 

Jag sminkar mig sällan, mest bara mascara å ögonskugga, men tänkte nu se hur det känns med mineralpuder.. Om jag tycker jag blir mer "jämn" i ansiktet. 

Fick mkt beröm för min hud å att jag inte har "fina linjer" (ett finare ord för rynkor.. Ha ha). Har typ aldrig finnar å har aldrig haft så mkt sånt.. Dels bra gener men tror det gör mkt att jag alltid varit sparsam med sminket. Och att jag på senare år är noga med solkräm å aktar mig för solen. Jag bränner mig lätt så lika bra att passa sig.. Tog bara typ 30 år att inse det ;) 

Nu längtar jag till sommaren.. Inte för att sola utan för värmen! Känns i kroppen att vi inte rest nånstans på länge nu.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar