Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 7 februari 2014

Friday :)

Ännu en natt med dålig sömn... Vi la oss kl 22 å sen låg jag vaken till efter 01... Å när jag äntligen somnade så började Luddi vakna å va ledsen.. Börjar misstänka att det är fler tänder på gång.. 

Vi tog en lugn morgon å jag mös runt i morgonrock.. Då det plötsligt ringde på dörren!! Åhh hatar sånt! Öppnade å där ute stod två killar i arbetarkläder.. De fick ett leende på läpparna å sa godmorgon (kl 10..).. Och sa att de skulle plåta in våra skorstenar. Jäkla Mange som inte förvarnat mig.. Men men, det va bra att få det gjort. 

I eftermiddag har jag å Luddi varit å shoppat loss! Hade massa rabattcheckar på Kappahl å HM så shoppade 4 par byxor till Luddi billigt :) å sen shoppade vi till mig på två andra butiker där det va halva reapriset.. Gillar att betala 149kr för en kjol som har kostat 499kr! 

Det blev en kjol, två blusar, en tröja och en klänning.. För totalt under 700kr! Gött :) nu känner jag mig lite mer redo för jobb.

Bra med bärhjälp ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar