Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 4 februari 2014

Balans

Headache from hell... Hela jäkla dagen.. Upp å ner.. Suck. Försvann tillfälligt när jag red ikväll men det var väl för att jag fokuserade på annat. Blir tidigt i säng efter en lång dag med lunchdejt, babysim och ridning. Imorn får vi besök tidigt på förmiddagen å sen blir det bara chill. 

Känner att jag å Luddi behöver några lugna hemmadagar..  Har varit mkt flängande å då funkar inte mat å sovrutinerna lika bra.. Vi behöver hitta lite balans igen! 

Nu ska jag lägga mitt dunkande huvud på kudden. Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar