Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 3 februari 2014

Mysdag

Idag har jag fått träffa lilla Esther! En liten liten tjej på drygt en månad.Gull!!! Min gamla vän från gymnasiet som fått sitt andra barn. Intressant att höra hur det känts att få barn nr 2 :) 

Ikväll har vi börjat se en ny serie. Såg tre avsnitt på direkten. True Detective heter den och har fått väldigt bra betyg. Med Woody Harrelson och Matthew McConaghuy. Typ deckare.. Lite skum.. Efter första avsnittet kände jag inget intresse men nu börjar jag bli hooked! 

Har en trevlig vecka framför oss med många dejter och imorn är det dags för stallet igen! Wihoooo!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar