Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 20 februari 2014

upptäcka världen

Sitter i soffan all alone. Luddi sover där uppe å Mange är bortrest - snacka om egentid! Fast det hade varit mysigare om jag hade min darling här! Eller mina fina vänner <3

Ikväll åt jag å Luddi god middag på Vapiano med Josefin, Petra å Gitte. Underbart att träffa dem men det blev inte riktigt så mkt mys som jag hade önskat. Ludde är ju så duktig på att gå, tja han springer t o m, å han vill ju inte sitta still å leka längre utan han va på topphumör å vill springa runt hela restaurangen å upptäcka världen. Han bara kutade iväg utan att se sig om efter mig.. långt långt bort.. min stora lilla älskling! Iaf så innebar ju det att jag hela tiden fick jaga honom, å inte fick sitta ner å prata med mina fina vänner.. Det e bara att inse att just nu får det bli paus med att ta med Luddisen på restaurang. Börjar bli dags att hitta en barnvakt här i kävlinge. En tonårstjej som kan passa då och då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar