Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 28 februari 2014

Back to reality

Sista dagen som föräldraledig! För denna gång iaf ;) på måndag är det dags att börja jobba igen och lämna över hem å barn till min älskade man. Känns bra! Vi har ju en härlig vår framför oss med många röda dagar å klämdagar ;) 

Ska bli spännande att se hur våra relationer till Luddi blir! Om han kommer bli lika pappig som han nu är mammig? Sålänge jag kvällsammar så antar jag att han kommer vara lite mammig.. Men det e ju snart slut på ammandet så vi får se.. 

Har ju slutat amma dagtid å ska låta Mange å Luddi hitta lite balans i sin vardag men om planen håller så efter ca 2 v ska vi inleda projekt-sluta-amma! 

När det är klart å min fining Josie oxå är klar med samma projekt så ska vi åka på spa å njuta lite :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar