Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 16 februari 2014

Söndagskväll

Ännu en härlig helg är slut. Igår var det först dop för Theo N och därefter blev det middag hos Theo P :) myspys! 

Idag har vi fixat lite hemma, barnsäkrat ännu mer, tränat Luddi på att krypa upp för trappan (viktigt att han lär dig KRYPA upp så han inte får för sig att GÅ upp om han nån gång får chansen... Större risk att ramla då..), promenerat, matat ankor, Mange har provat sin nya mountainbike, haft svägerskan m respektive på fika, jag har sorterat mina smycken å så massa lek å mys såklart :) 

Imorn är det baddags igen! Blir samma ställe som i fredags :) i övrigt är hela veckan fullbokad redan! Crazy.. Men bara massa skoj! 

Bl a ska jag klippa mig på onsdag!! Förmodligen blir det kort. Page. Sugen på det. Kommer ju klippa av typ en halvmeter hår.. Hmm, kanske kan skänka det håret? Ska kolla upp. 

Har tre härliga onsdagskvällar framför mig. Nu på onsdag är det naprapat följt av frisör, onsdagen efter ska jag på ansiktsbehandling och onsdagen därefter är det pedikyr! Sååå nice :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar