Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 17 april 2013

Utflykt

I fredags tog jag å Ludde vår premiärtur på bussen :) vi åkte till Svedala för att hälsa på Sandra å hennes lille Elias, en riktig liten goding som var så glad hela tiden!

Bussresan (15 min på stadsbuss och 30 min på regionbuss) gick toppen både dit å hem, dvs han sov hela tiden ;) he he..

Vi känner många som flyttat till Svedala nu.. Förr hade jag aldrig kunnat tänka mig bo där, men nu tänker man annorlunda.. Stor fördel att det båda går bra bussar och tåg in till stan och att det går snabbt.

Vi har ju nyss fått en hyreshöjning som heter duga - 12%!!! - å det kändes jävligt onödigt dyrt redan innan.. Så vi måste fundera på hur vi ska göra... Det jobbiga är bara att vi trivs så himla bra här.. :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar