Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 19 april 2013

TGIF

Yaay, Ludde å jag har äntligen fått till det med babybjörn-selen :) han har gallskrikit när jag provat innan å försökt trycka sig bakåt så han har väl känt sig instängd.. Men nytt försök idag å då gav han sig snabbt å somnade efter 15 min :) så jag kunde fixa disken å förbereda maten i lugn å ro! Äntligen kan det bli lite gjort här hemma!

Idag har vi varit på ett informationsmöte om motion med mammagruppen å det var första gången vi träffades :) jättetrevliga tjejer å efteråt tog jag en 1,5 h promenad med en av dem och det klickade verkligen. Kul att ha nån nära att rulla vagn med, och som är i samma "fas" med barnet. Fast min tröga amningshjärna har lyckats glömma hennes namn trots hon redan sagt det 2 ggr!!

Läkarkontrollen i onsdags gick finfint förresten! Han hade gått upp 500 g på 2 veckor och växt 2 cm så nu väger han 4.500 kg och är 55 cm lång! Stora killen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar