Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 10 april 2013

Att blogga

Det här med att blogga är speciellt.. Ni läsare har ju väldigt bra koll på mig medan jag inte alls har koll på er.. Det gör att när jag träffar vissa av er som jag inte träffat på jättelänge så är ni redan uppdaterade om mitt liv... Det jag berättar vet ni redan ;) skum känsla! Plus att det gör att ni kan känna er "närmre" mig än vad jag känner med er..

Sen så berättar jag ju visserligen inte allt som händer i mitt liv ;) jag har mkt mer för mig än det lilla jag skriver om. Sen väljer jag medvetet att inte skriva om vissa saker.. T ex går jag genom en svår tid med mkt sorg, men med hänsyn och respekt för personen det handlar om så väljer jag att inte skriva om det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar