Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 3 april 2013

Mamma Lina

Ännu en underbar dag hos familjen Sjöstrand :) kan säga att IDAG är första dagen där jag och Ludde är själva och att det ändå känns sååååååå bra! Känner mig glad, lugn och trygg! Mamma Lina has arrived :)

Började morgonen med besök på BVC, vilket Ludwig inte alls gillade.. Han ville ha sovmorgon som vanligt å tyckte jag va ganska taskig som tvingade upp honom vid 8 ;) besöket gick bra trots lite gnäll från lillen. Han har gått upp ordentligt i vikt, så skönt att det funkar med bara amning!! Nu väger han 4 kg och e 53,5 cm lång. Stora killen ;) typ som jag när jag föddes! Ha ha..

Sen gick vi hem å tog en timmes paus här hemma med amning, blöjbyte å lite powernap för honom innan det var dags att klä på oss och gå ut igen. Vi skulle nämligen på vår första utelunch med vänner!! Vi mötte upp Josefin å Therese å promenerade längst Ribban bort till Kallis där vi satte oss i solen på uteserveringen å njöt :) han sov en bra stund å låg sen å tänkte för sig själv när jag åt å sen ville han upp å ammas varpå han sen somnade i min famn igen. Kändes jättebra! Var lite nervös innan ;)

När vi kom hem så sov han fortfarande så jag tog av honom filtar mm och knäppte upp å lät honom sova vidare i vagnen. Han sov en hel timme till så då kunde jag röja upp i köket och laga lite varm nyponsoppa (mmmmums.. Underskattat!)

Nu ska vi bara chilla lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar