Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 7 april 2013

Sunday afternoon

Slutet på en intensiv vecka då vi inte haft många lediga stunder. Varit iväg eller haft besök varje kväll (utom igår) plus haft besök och olika möten på dagarna.

Vi har bland annat hälsat på hos Manges pappa som har en 4-åring, en 2,5-åring och en 4-månaders bebis.. Puhh, där ligger man i lä ;) kul att se minstingen å få ett hum om hur Ludde kommer vara framåt sommaren.

Vi har även denna veckan fått hem 6 månaders förbrukning av blöjor, alldeles gratis, en bonus som jag lyckats "vinna" tack vare mitt bloggande. Det ser inte så mkt ut så jag undrar om det verkligen räcker ett halvår? Känns som man byter blöja hela tiden..

Igår var jag på en loppis med barnkläder och barnsaker.. Shoppade kläder till Ludde för ca 500 kr, och hade vi köpt allt det nytt så hade det gått på 2-3000 kr så det var toppen :) han har ju ändå kläderna så kort tid nu första månaderna så känns onödigt att köpa massa dyrt om man kan lösa det med begagnat. Sen har vi köpt och fått en del grejer nytt såklart, men med kräk och läckande blöjor så kan det ju innebära att kläderna byts ett par gånger om dagen ;) å har man inte egen tvättmaskin så får man se till att ha mkt kläder istället.

Ludde har varit en stjärna med sovandet både på dagen och natten, så vi känner oss pigga å glada :) jag har börjat ut å promenera mkt nu, siktar på 1,5 h på förmiddagen och 1,5 h på eftermiddagen, och Ludde hinner somna innan jag ens fått ut vagnen ur lägenheten å sen sover han jättebra i friska luften å fortsätter t o m sova en stund när vi kommit hem. Jätteskönt!! Samma sak med bilstolen, han sover som en stock :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar