Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 3 april 2013

Mys

Igår hade jag och Ludwig besök hela dagen av bästa Linda. Hon skämde bort mig genom att laga jättegod lunch :) fina vännen! Lyx!

Sen när Mange kom hem från jobb så åkte vi å hälsade på Sofie å Freddy i deras mysiga hus. Där blev vi bjudna på mumsig äpplepaj.

Härlig dag! Och sen sov Ludwig som en prins hela natten med bara 2 amningspauser, så idag är jag verkligen utvilad :) och han somnade på mitt bröst men sov sen fint vidare när jag la honom i babynestet. Yaay.. Några till nätter så här så är det sen dags att prova lägga honom i babykorgen istället. Så får vi sängen för oss själva.. Kan va skönt med tanke på att vi bara har en 1,60 säng...



1 kommentar:

  1. Sängen själv...Det har inte vi haft på snart 7 år...Johan är bättre tränad än Alice. Alice är en bortskämd tös, ibland orkar man bara inte. Han är superfin.
    Jag tror att mina svärföräldrar känner föräldrarna till era vänner som bor i Bara.
    Kram fina!

    SvaraRadera