Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 22 april 2013

The mamas

Idag har jag och Ludwig varit på första riktiga träffen för vår föräldragrupp :) det var schemalagt en timme men vårt gäng var så snackiga så vi höll på i 2,5 h.... Jag gillar verkligen gänget redan! Imorn ska vi alla mötas upp kl 12 å ta en promenad tillsammans.

Det var väldigt intressant att få höra allas förlossningsberättelser, tankar å känslor.. Alla har vi gått igenom olika versioner, vissa mer traumatiska än andra, och just därför var det väldigt intressant att få prata om det.

Många blev chockade när jag berättade om min förlossning, medan jag blev chockad av deras.. Visst, min förlossning var lång å seg men vissa hade fått jobbiga komplikationer och fått sys väldigt mkt, vilket jag är glad och tacksam för att jag slapp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar